söndag 20 maj 2012

En dag i ro...

En  tidig morgon vid bryggan, på väg till min goda väns skärgårdsdröm.


Vi lämnar bryggan och allt faller på plats....ro, tillit och harmoni


Goa L möter upp vid bryggan där hon träffat några av sina grannarna att prata med


Need I say, I was speachless?!



Hjälpa till med lite målning:-)


Gå på rundvandring: Lilla stranden


Fina kopparormen


Plats för sinnesro...


Fina lavar...


Huset


Utsikt och lillstuga


 Huset och lillstugan


 Tack och på återseende!


Det är söndag kväll och jag har en rätt bra balkong

4 kommentarer:

Hélena sa...

Oj, vilket ställe! Din balkong alltså ;-) Maten ser underbar ut den också. Ha en härlig start på veckan goaste du. På lördag ser vi Loreen ta hem kalaset.
Kram Hélena

Anonym sa...

Vilken härlig plats på jorden. Fin mat bjuder du dig på också. Kram på dig fina.

Lotta Zetterling sa...

Underbara bilder du bjuder på!Det finns så fantastiska ställen här i vårt land. Jag tror många glömmer bort det!!

Kram Lotta

Anonym sa...

Så vackra bilder, jag blir hänförd :-).....utom den på kopparormen där blir jag förfärad ;-)

Vilket läge för en stuga!!! Helt fantastiskt underbart. Maten ser ju snaskig ut också, även om allt smakar bra utomhus med den utsikten!

Kram och ha det så härligt, Hanna