tisdag 3 april 2012

tanken kom och borde gå någongång...

Det är det här jag vill fatta hur man gör. Jag tränar och tränar men de rackarns tankarna som kommit in studsar bara mellan väggarna. Ghaaaaa!



bilden är från sinnet.nu och fanns på google


Jag upptäcker att jag nästan får dåligt samvete när jag inte har bloggat på en vecka. Undar gentemot vem? Det jag skriver här skriver jag ju för mig själv i främsta rummet. Nu är det så att jag är inne i en sådan där period när det känns som om jag inte har något att dela med mig av, inget att skriva av mig, eller ens plats att ta emot intryck. Jag är trött helt enkelt, trött i huvudet och på det som snurrar där. Skulle bra gärna vilja byta ut det men har inte fattat hur man gör och därför får inget annat plats just nu. Nu tar vi lov och firar påsk. Vi ses och hörs när jag gjort plats för något nytt!




2 kommentarer:

Hélena sa...

Goa rara du! Inte behöver det vara nytt eller spännande och inte behöver man blogga varje dag eller varje vecka :-) Visst är det jobbigt när tankar studsar runt men låt dom studsa på till slut tappar de styrfart. Vem vet kanske är det så att om du tänker att de får finnas där och studsa runt så kanske de tröttnar. Metoden funkar i alla fall på en 2-åring... Han blir så snopen när han tror att han gör något han inte får, tittar på mig och lägger av :-D
Ha ett underbart påsklov min sköna!
Kram Hélena

Anonym sa...

åååå, fina du... så känner vi väl alla och det är ändå bra att du vet varför du bloggar. För din skull! Inte för någon annans skull... så den försvinner ju ingenstans om man inte skriver på ett tag.

Kram och glad påsk på dig.