lördag 28 april 2012

Jag lyfter blicken...

...och ser mycket att glädjas över! Vet att det kan skifta ganska fort för mig så jag passar på;-)

Det var några dagar sedan jag sist satt vid datorn och nu gör jag ett kort inlägg för det är lördag och jag är glad! Glad att de senaste dagarnas ihärdiga huvudvärk har släppt, glad att jag hade fina väninnor här på spontan middag igår, glad att jag klarat springa milen idag (även om det var riktigt apjobbigt), glad att jag orkar ge mig ut på galej ikväll igen och glad att det är Valborgshelg för jag tycker så mycket om Valborg!


Hade tänkt jag skulle gått ut och fotat lite idag men efter springturen orkade jag inget mer så det fick bli blommorna på köksbordet och de är minsann inte så tokiga de heller...

Ha en fin helg därute!

5 kommentarer:

Marina sa...

Efter en mil hade jag varit död! Bra jobbat!

Kram

LyckligaPraliner sa...

Fina blommor på köksbordet :) På mitt köksbord just nu finns bara en barnnässpray, en liten leksaksfigur som ramlat omkull, två ljusstakar som stearin runnit ner efter, en liten väska med dragkedja, en tom kaffekopp, mobilen och datorn. Hade mycket hellre haft de fina blommorna du visar :)

Hoppas att du har det riktigt himla kul ikväll! :)

Kram Ann-Louise

Hélena sa...

Vilken underbar bukett! Visst är Valborg härligt, har alltid älskat Valborg. Du är så välkommen att rycka åkerfräken när du vill...jag har massor så det kanske är lika bra att du flyttar in :-) Ha en underbar kväll!
Kram Hélena

Anonym sa...

Dn buketten var riktigt, riktigt vacker :-) den kan man sitta och titta på och njuta av läääänge. Njut av din uppåtvåg också, och ha en trevlig kväll vännen.

Kramis

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du har massa trevligt omkring dig och att du är glad. Vilka fina blommor, kan njutas av länge och springa milen. Wow vilken tjej. .. kram goa fina.